MeLoDiC

۱۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

Blood Heir Trilogy

دانلود سه گانه BloodHeir

Mystery/Fantasy Fiction

خلاصه 

در امپراطوری سیریلیان،چیزی به نام خانواده وجود ندارد. قدرت های مختلف آنها برای کنترل جهان اطرافشان غیرطبیعی و خطرناک است. و آناستازیا میخایلو، شاهزاده امپراطوری، یک سر مرگبار دارد. 

وقتی که پدر آنا به قتل می رسد، دنیای او تکه تکه می شود. او که به عنوان قاتل پدرش شناخته شده، مجبور می شود تا از قصر فرار کند تا زندگی خودش را نجات دهد. برای اینکه معصومیت خود را اثبات کند، باید قاتل پدرش را پیدا بکند. ولی سیریلیا پشت دیوار های قلعه اش، متفاوت با چیزی است که فکر می کرد. فساد تمام کشورش را فرا گرفته و دسیسه بزرگتری در جریان است. و فقط یک نفر به اندازه کافی فاسد است که می تواند به آنا کمک کند تا به مرکز ماجرا برسد: رامسون کویک تانگ 

فقط کتاب اول این سری منتشر شده، کتاب های بعدی رو بعد انتشار قرار میدم. 

Blood Heir

Enjoyyyy

  • ۰ پسندیدم
  • نظرات [ ۰ ]
    • کریستینا رزالس
    • چهارشنبه ۲۹ مرداد ۹۹

    Good Omens

    دانلود کتاب تک جلدی Good Omens

    humor/Comedy/Fantasy/Fantasy Fiction

    خلاصه

    طبق پیش بینی کتاب Agnes Nutter که در سال 1655 پیش از منفجر شدن او نگاشته شد، دنیا در روز شنبه به پایان می رسد. در واقع همین شنبه بعدی، درست قبل از شام.

    به همین خاطر فرشتگان و شیاطین در حال بازگشت به آسمان ها هستند، اقیانوس بالا آمده و دمای هوا به شدت بالا رفته است. همه چیز درست طبق پیشگویی در حال رخ دادن است به غیر از یک فرشته خوب وسواسی و یک فرشته بد عجول که هر دو از زمان پیدایش زمین در میان مردم حضور داشته اند و حال بسیاری از عادت های انسان های زمینی را فراگرفته و به آن ها معتاد شده اند. این دو فرشته توجهی به این پایان دنیا ندارند. اما به نظر می رسد کسی تصمیم گرفته به دشمنی با مسیح بپردازد.

    Good Omens

    وقتی نویسنده نیل گیمن باشه و سریالش به اون قشنگی باشه مشخصه که باید این کتابو میزاشتمdevil

    Enjoy 

  • ۰ پسندیدم
  • نظرات [ ۰ ]
    • کریستینا رزالس
    • چهارشنبه ۲۹ مرداد ۹۹

    Gods And Monsters

    دانلود سه گانه gods and monsters

    Apocalyptic Fiction

    خلاصه

    وقتی که یک بیماری باعث شروع نابودی بشریت می شود، علاج بیماری توسط دانشمندان و یا نیروی نظامی دنیا درست نمی شود، نه، ناجیان بشر هیولاها هستند.

    جین اصلا شخص قابل توجهی نیست. او که به دلیل ازدواج ناموفق و گذشته دردناک خود شکسته شده و مادر دو بچه است، با اندازه هر انسان دیگری از شیوع بیماری وحشت می کند. وقتی هیچ امیدی باقی نمانده، او کاری می کند که شوهرش هم قادر به آن نیست- او می جنگد. و او تنها نیست. دیوید و همراهانش افرادی هستند که به عنوان یک اسطوره شناخته می شوند. وظیفه آنها به انسانیت انها را به گوشه ای از دنیا می کشاند و آنها می دانند که آشنایی انها با جین، تنها یک اتفاق معمولی نیست...

    gods and Monsters

    The Fallen Queen

    The LightBringer

     

    Enjoy the books

    درخواستی داشتید هم بگیدlaugh

  • ۰ پسندیدم
  • نظرات [ ۰ ]
    • کریستینا رزالس
    • چهارشنبه ۲۹ مرداد ۹۹

    Crazy Rich Asians

    دانلود سری رمان های Crazy Rich Asians

    Romance/Domestic Fiction

    خلاصه

    وقتی ریچل چو موافقت میکند که تابستان را با دوست پسرش نیک یانگ در سنگاپور بگذراند، در خیالش خانواده ای معمولی و ساعتها رانندگی برای کشف جزیره و وقت گذرانی با مردی که ممکن بود روزی با او ازدواج کند را مجسم میکرد. اما چیزی که به هیچ وجه انتظارش را نداشت، این بود که خانه ی نیک چیزی از قصر کم نداشته باشد، بیشتر از ماشین سواری وقتش را در هواپیماهای شخصی بگذراند و با همراهی کردنِ خواستنی ترین مرد مجردِ آسیا حسادت همه را بر انگیزد.

    ریچل در دنیای سرگیجه آورِ پولدارها، با استرید Astrid ، بانوی پرطرفدار جامعه ی سنگاپور، ادی Eddie ، که خود و خانواده اش مدلهای مجلات هنگ کنگ اند و النور Eleanor ، مادر سخت گیر نیک که زیاد موافق ازدواجِ نیک و ریچل نیست، آشنا میشود و در طی ماجراهایی حقایقی درباره ی خودش میفهمد

    بعد دیدن فیلم کتاب اول، تصمیم گرفتم که کتاباشم بخونم. نویسنده تو یه مصاحبه گفته بود شاید شخصیتا واقعی نباشن ولی نحوه زندگیشون و اینا کاملا واقعی هست و بعد تحقیقات زیاد نوشته برای همین ماجرا برای من خیلی جالب بود. 

    Crazy Rich Asians

    China Rich Girlfriend

    Rich People Problems

    شنیدم بقیه کتاب های سری به اندازه کتاب اول جالب هستن. لذت ببریدlaugh

  • ۰ پسندیدم
  • نظرات [ ۰ ]
    • کریستینا رزالس
    • يكشنبه ۲۶ مرداد ۹۹

    Nine Realms Series

    دانلود سری Nine Realms

    High Fantasy/ Fantasy Fiction

    خلاصه 

    4 کتاب. 4 ماه. 9 سرزمین

    سرولیا، یک یتیم تبعید و شکار شده، شاهزاده ویراندیل، باید جادویی که از کودکی صاحبش بوده را یاد بگیرد، تبدیل به یک جنگ جوی بی رحم شده و تبدیل به ملکه ای شود که سرزمینش به آن نیاز دارد. 

     

    ولی برای آن ابتدا باید توجه ارواحی که در دنیای فانی ها سفر می کنند را جلب کند، گروهی از یاغیان را گرد اورد و تخت سلطنتی را از یک خاندان فاسد اشرافی بگیرد که فسادشان تمام کشورش را پر کرده...

    هر چهار کتاب این سری کامل در اومده. 

    A Queen in hiding 

    The Queen Of Raiders

    A Broken Queen

    The Cerulian Queen

    Enjoyyyy the books

     

  • ۰ پسندیدم
  • نظرات [ ۰ ]
    • کریستینا رزالس
    • يكشنبه ۲۶ مرداد ۹۹

    Making Faces

    دانلود کتاب تک جلدی Making Faces

    Romance/Contemporary/coming of Age story

    خلاصه

    آمبروس یانگ زیبا بود. طوری زیبا بود که برای کاور کتاب های عاشقانه استفاده می شد. و فرن تیلور این را می دانست. او از سیزده سالگی ان کتاب ها را می خواند. ولی شاید به خاطر اینکه آن همه زیبا بود هیچ گاه فکر نمی کرد لایق او باشد... تا وقتی که او دیگر زیبا نبود. ایم کتاب داستان شهری کوچک است که پنج مرد به جنگ می روند و فقط یکی از آنها باز می گردد. این داستان از دست دادن است. از دست دادن یک فرد، یک زندگی و از دست دادن شخصیت. 

    این نویسنده یک international bestseller هست و موضوع کتاب هاش به نحوی انتخاب شدند که ارزش خوندن را دارن. 

    Making Faces

    Enjoyyy

  • ۰ پسندیدم
  • نظرات [ ۰ ]
    • کریستینا رزالس
    • يكشنبه ۲۶ مرداد ۹۹

    کتاب های صوتی سری Monsters Of Verity

    Monsters of Verity Audiobook

    خلاصه 

    چیزی به نام بی خطر در شهری که در جنگ است، و در شهری که با هیولاها پر شده وجود ندارد. در این سری، دو شخصیت اصلی باید تصمیم بگیرند که یک قهرمان یا یک ادم شرور باشند. 

    کیت هارکر و اگوست فلین، دو وارث یک شهر تقسیم شده هستند- شهری که خشونت باعث به وجود امدن هیولاهای واقعی شده است. کیت فقط می خواهد که مثل پدرش بی رحم باشد. پدرش که به هیولاها اجازه می دهد تا در شهر پرسه بزنند و انسان ها باید برای امنیتشان پول پرداخت کنند. اگوست میخواهد که مثل پدرش، یک انسان باشد و از افراد معصوم شهر محافظت کند- ولی او یکی از هیولاهاست. یک هیولایی که با چند نت موسیقی می تواند روح یک انسان را بدزدد.

    من خودم به جای خوندنش، کتاب های صوتیشو دارم گوش میدم چون چشام ضعیف شده. صدای خواننده خیلی خش دار و قشنگ هست و خیلی به فضای کتاب میاد برا همون خیلی خوشم اومده. 

    This Savage Song

    Our Dark Duet

    Enjoy the books...

    هرچه قدر که استقبال از اینا و کامیک بوک ها بیشتر بشه، بیشتر قرار میدم پس سعی کنید به اشتراک بزارید و اگه کتاب خاصی(چه کتاب صوتی چه گرافیک ناول چه کتاب معمولی) خواستید بگید تا بزارم. 

  • ۰ پسندیدم
  • نظرات [ ۱ ]
    • کریستینا رزالس
    • جمعه ۲۴ مرداد ۹۹

    Fangirl

    دانلود کتاب Fangirl 

    خلاصه

    هرکس زندگی منحصر به فردی دارد. پیش می اید که گاهی در زندگی ادم به خصوص در دوره کودکی و نوجوانی چهره هایی را برای خودش الگو قرار می دهد. بی تردید، همه ما چنین دوره ای را سپری کرده و یا سپری می کنیم. اما چه می شود که ادم از این عادت و علایق خود که کل زندگی اش را شکل داده اند، دور شده و یا اندیشه خود را مورد بازبینی قرار می دهد؟طرفدار و هوادار بودن برای کت به معنای واقعی کلمه زندگی است؛ کاری که او واقعا در آن مهارت دارد!

    کت و خواهر دو قلو اش، در دوران کودکی کشته مرده سری داستان های سایمون اسنو بودند و همین داستان های جذاب بود که رفتن مادرشان را برای ان دو قابل تحمل ساخت. خواندن و دوباره خواندن مسئله این بود!

    کت تمام وقت در انجمن های انلاین طرفداران سایمون اسنو سیر می کند و داستان هایی درباره اش می نویسد و حتی لباس های خودش را نیز شبیه شخصیت های داستان های سایمون اسنو انتخاب می کند!

    اما حالا اتفاق عجیبی افقتاده است. خواهر کت به او گفته است که نمی خواهد در دانشکده هم اتاقی اش شود. کت با دختری هم اتاق می شود که یک دوست پسر بسیار جذاب دارد که گاه به گاه دستی هم در نوشتن داستان های تخیلی می برد. به نظر او نوشتن چنین داستان هایی به معنای پایان جهانی متمدن است.

    شاید کت حالا همتای خود را برای ادامه سفر ماجراجویانه اش در دنیای داستان های خیالی یافته است. اما آیا او در این بین قادر است سایمون اسنو را پشت سر بگذارد و وارد جهان تازه ای شود؟

    میدونید بیشتر افرادی که اینو میبینن میگن خیلی کیوته و فلان. کیوت نیست خیلی جالبه و همه میتونن بخونن چون هر کی که به این سایت سر بزنه اون همه کرم کتاب هست که حدودی از مشکلات ریز کت رو بفهمه. حالا بگذریم از اتفاقاتی که برای خانوادش میفته. 

    Fangirl 

    READ THIS BOOK

  • ۰ پسندیدم
  • نظرات [ ۰ ]
    • کریستینا رزالس
    • پنجشنبه ۲۳ مرداد ۹۹

    Daughter Of the Pirate king

    دانلود سری Daughter Of The Pirate King

    خلاصه 

    الوسا، کاپتان دزد دریایی هفده ساله، که فرستاده شده تا نقشه ای کهن را پیدا کند، به دشمنانش اجازه می دهد تا اورا بگیرند. تا اینکه او موقعیتی برای جست و جو کشتی انها را داشته باشد. 

    تنها یک چیز بین نقشه و الوسا ایستاده، زندان بان او، رایدن. ولی جایی برای نگرانی نیست. چون الوسا هم چند حقه بلد است و هیچ درد دریایی نمیتواند مقابل دختر شاه دزدان دریایی بایستد.

    این یکی از سری هایی هست که واقعا رویو زیادی گرفته و طرفدارای زیادی داره و هایپ زیادی گرفته. 

    Daughter Of the Pirate King

    Daughter of the Siren Queen

    Enjoy the series

     درخواستی داشتید بگید. 

  • ۰ پسندیدم
  • نظرات [ ۰ ]
    • کریستینا رزالس
    • پنجشنبه ۲۳ مرداد ۹۹

    Monsters of Verity

    دانلود سری Monsters of Verity

    خلاصه

    چیزی به نام بی خطر در شهری که در جنگ است، و در شهری که با هیولاها پر شده وجود ندارد. در این سری، دو شخصیت اصلی باید تصمیم بگیرند که یک قهرمان یا یک ادم شرور باشند. 

    کیت هارکر و اگوست فلین، دو وارث یک شهر تقسیم شده هستند- شهری که خشونت باعث به وجود امدن هیولاهای واقعی شده است. کیت فقط می خواهد که مثل پدرش بی رحم باشد. پدرش که به هیولاها اجازه می دهد تا در شهر پرسه بزنند و انسان ها باید برای امنیتشان پول پرداخت کنند. اگوست میخواهد که مثل پدرش، یک انسان باشد و از افراد معصوم شهر محافظت کند- ولی او یکی از هیولاهاست. یک هیولایی که با چند نت موسیقی می تواند روح یک انسان را بدزدد.

    این کتاب واقعا یکی از بهترین متن هارو داره. میخوام برای این هم یک نوع discussion بزارم برا همین کتاب ماه انتخابش میکنیم. این کتاب رو به طرفدار های انیمه توکیو غول واقعا پیشنهاد میکنم. مخصوصا اینکه نویسنده هم خودش طرفدار انیمه هست و واقعا کتاب هایی که می نویسه عالین

    This Savage Song

    Our Dark Duet

     

    Enjoy the books

    و من از امتحانا ازاد شدممممم

  • ۰ پسندیدم
  • نظرات [ ۰ ]
    • کریستینا رزالس
    • پنجشنبه ۲۳ مرداد ۹۹
    the powers behind words "
    " lies with the person

    درخواست هایتان را می توانید کامنت گذاشته و یا به Anisabellanita@gmail.com بفرستید