MeLoDiC

۲۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

American Panda

دانلود کتاب American Panda

Goodreads: 3.8/5 - YA Fiction, Humour

خلاصه

می 17 ساله باید در سال اخر دبیرستان باشد ولی به کمک نقشه پدر و مادرش برای زندگی اش و جهش او در دوره چهارم، او در MIT یک ترمک است و تمام تلاشش را می کند تا آرزوهای پدر و مادرش را برای او که دکتر شدن و ازدواج کردن با یک فردی از تایوان است را به جا بیاورد. 

 

به خاطر تمام کار هایی که پدر و مادرش انجام داده اند او نمی تواند به خانواده اش واقعیت ها را بگوید: اینکه او از باکتری ها متنفر است و در کلاس بیولوژی خوابش می برد و از پسری که تایوانی نیست خوشش می اید... 

به شدت دلم می خواد یه کتاب خنده دار بخونم که همه مشکلات از یادم بره و این فعلا بهترین گزینه هست. 

American Panda

  • ۱ پسندیدم
  • نظرات [ ۱ ]
    • کریستینا رزالس
    • شنبه ۲۹ شهریور ۹۹

    To Sleep in a sea of stars

    دانلود کتاب To sleep in a sea of stars از CHRISTOPHER PAOLINI

    Goodreads:4.1/5- Science fiction- Space Opera

    این اولین کتاب نویسنده بعد از 12 یا 16 سال هست فکر کنم(اگه اون کتابی که داستان هایی ذرمورد الاگیزای بود رو حساب نکنیم). این همان نویسنده نابغه ای هست که توی 14 سالگی کتاب های آراگون رو نوشته بود. 

    خلاصه

    این کتاب به سری وراثت او مربوط نیست و یک سری کامل جدید است. 

    در حین یک ماموریت معمولی، Kira یک عتیقه بیگانه پیدا می کند. او در ابتدا خوشحال است ولی شادی او سریعا به وحشت تبدیل می شود وقتی که می بیند گرد و خاک اطراف او شروع به حرکت می کند. 

    وقتی که جنگی بین ستاره ها آغاز می شود، او به داخل ماحرایی از شناخت و تغییر کشیده می شود. اولین تماس چیزی نیست که او فکر می کرد و اتفاق هایی که می افتند او را به مرز انسانیت نزدیک می کنند. 

    یک ویدیو بدون اسپولر در مورد این دیدم که نویسنده به یوتیوبر های معروف کتابش را برای رویو فرستاده بود و نظرات منتقدین تا به حال درموردش مثبته چون گویا چیزی هست که نویسنده واقعا روش مطالعه کرده بعد نوشته. 

    To Sleep in a sea of stars

    Enjoyyy

     

  • ۱ پسندیدم
  • نظرات [ ۰ ]
    • کریستینا رزالس
    • شنبه ۲۹ شهریور ۹۹

    Rest of us just live here AUDIOBOOK + PDF

    دانلود کتاب Rest of us just live here با کتاب صوتی

    3.7/5 Goodreads- Humour -Fantasy Fiction

    خلاصه

    اگر فرد انتخاب شده نباشید چه؟ اگر کسی که باید با زامبی ها مبارزه کند و یا با روح هایی که روح افراد دیگر را می خورند و یااتفاق جدیدی که با نوری آبی و مرگ افراد رخ می دهد نباشید چه؟

    اگر مثل مایکی باشید چه می شود؟  کسی که فقط می خواهد به دانشگاه برود و به هانا علاقه اش را اعتراف کند و قبل از اینکه مدرسه دوباره از بین برود با او به جشن برود؟

    بعضی اوقات مشکلاتی بزرگتر از آخر الزمانی که این هفته رخ می دهد وجود دارد و بعضی اوقات تنها باید خارق العاده را در زندگی معمولی خود پیدا کنیم.

    خلاصش چرته ولی خود کتاب خیلی لذت بخش و فان و جالبه و واقعا می تونید لذت ببرید. 

    The rest of us just Live here PDF

    The rest of us just live here AUDIO BOOK

    کتاب صوتی شم خیلی قشنگ بود. 

    به دوستای علاقه مند به کتابتون بفرستید و اگه درخواستی داشتید بگید. اگه این کتابو خوندید نظرتونم بگیدlaugh

  • ۱ پسندیدم
  • نظرات [ ۰ ]
    • کریستینا رزالس
    • پنجشنبه ۲۷ شهریور ۹۹

    Bridge to Terebithia

    دانلود کتاب Bridge to terebithia

    خلاصه

    رمان پلی به سوی ترابیتیا نوشتهٔ کاترین پترسون پموضوعی پیرامون پسر بچه‌ای ۱۱ ساله به نام جسی ارانز (جاش هاچرسون) است که دارای مشکلات عدیده خانوادگی است و در مدرسه با لزلی (آناسوفیا راب) آشنا می‌شود که دارای وضعیت خانوادگی برعکس وی است. در ابتدا جسی علاقه‌ای به ایجاد ارتباط با وی نشان نمی‌دهد اما مشترکات دو طرف سبب نزدیکی بیشتر طرفین و ایجاد داستان فانتزی می‌شود. پلی به سوی ترابیتیا برای ۷ جایزه هنرمند جوان نامزد و در نهایت موفق به بردن ۵ جایزه شد

    این بعد از نارنیا نوستالژی ترین داستان دنیاست

    The Bridge to Terebithia

    Enjoyyyy

  • ۱ پسندیدم
  • نظرات [ ۰ ]
    • کریستینا رزالس
    • چهارشنبه ۲۶ شهریور ۹۹

    The Infernal Devices

    دانلود سری The Infernal Devices

    خلاصه

    در زمانی که شکارچیان سایه در برابر نیروهای تاریکی در حال تلف شدن اند، یک جنگ تمام تاریخ را عوض میکند.... در مجموعه ی 3 جلدی ابزارهای جهنمی به زمانهای پیش از اتفاقات ابزارهای فانی  میرویم... سال 1878 است و تسا به جهانِ تاریکِ زیر لندن میرود تا برادر گمشده اش را پیدا کند. او به زودی متوجه میشود که تنها دوستانش شکارچیان سایه ی شیطان کش اند که در بینشان Will و Jem اند که تسا به آنها علاقه مند است. آنها خود را مواجه با سازمانی از خون آشامها و جادوگران و شیاطین میبینند و باید برای جانشان مبارزه کنند....

    این سری بین ده سری برتر خودم هست. و بهترین سری کاساندرا کلر هست. کتاب اخرش جزو 10 تا از پرفروش ترین کتاب های فانتزی کل تاریخ هست. یعنی اگه کرم کتاب هستید باید اینو بخونیدlaugh جزو معدود سری هایی هست که کتاب اخرش بهترین کتاب سری هست یعنی هم دنیا و هم خود داستان قوی هستن

    The Clockwork Angel

    Clockwork Prince

    Clockwork Princess

    Enjoyyyy

    تم جدید وبلاگ چطورهdevil درخواستی داشتید بگید

  • ۱ پسندیدم
  • نظرات [ ۱ ]
    • کریستینا رزالس
    • چهارشنبه ۲۶ شهریور ۹۹

    Dune Series

    دانلود سری Dune

    Barnes and noble: 4.6/5-sci fi

    خلاصه

    آترییدها جزو محبوب‌ترین خاندان‌های حکومتی هستند. پادشاه امپراتور صدام چهارم که از قدرت آترییدها هراسان شده و به خاطر ترس از اعضای درباری لندزراد (Landsraad) نمی‌تواند خود مستقیماً علیه آن‌ها وارد عمل شود، کنترل منابع ملانژ در آراکیس را از بارون ولادیمیر هارکونن (بزرگ خاندان هارکونن و دشمن قدیمی دوک آتریید) می‌گیرد و به آترییدها می‌سپارد. دوک لتو آتریید، سرور خاندان آتریید، آراکیس را با وجود آب و هوای خشک و سختش سرزمین خوبی می‌بیند، زیرا امید دارد ارتشی از فرمن‌ها که زندگی در آراکیس آن‌ها را سخت و خشن و شکست‌ناپذیر کرده، بسازد تا با گارد ترسناک پادشاه امپراتور، سارژوکار، برابری کنند.

    از سوی دیگر پسر دوک آتریید، پاول و وارث بارون هارکونن، فیض-روتا، هر دو از پروردگان برنامهٔ بنی جزریت هستند. تنها با این اشکال که طبق برنامهٔ بن‌جزریت، پاول باید دختر به دنیا می‌آمد تا از فید-روتا هارکونن، کوییساتزهادراچ را به دنیا بیاورد. اما سرپیچی مادر پاول، لیدی جسیکا، این برنامه را برهم زده‌است ... .

    خب دلیل اینکه این سری رو گذاشتم اصلا به تریلر بی نظیر از فیلمش که قراره سال 2020 دربیاد ربط نداره. و اصلا هم من کل تریلر جیغ نکشیدم. 

    داستان تل‌ماسه در آینده‌ای دور می‌گذرد و در جامعه‌ای ملوک الطوایفی که با الهام از جوامع اعراب بدوی ساخته شده‌است و پرفروش ترین کتاب ژانر سای فای حساب میشه. 

    Dune

    Dune Messiah

    Children of Dune

    God Emperor of Dune

    Heretics of Dune

    Chapter House Dune

    سه کتاب دیگه ای که هست برا این نویسنده نیست. اونو جدا قرار میدم. درخواستی داشتید بگید. 

  • ۱ پسندیدم
  • نظرات [ ۱ ]
    • کریستینا رزالس
    • جمعه ۲۱ شهریور ۹۹

    City Of Girls

    دانلود کتاب تک جلدی City of Girls

    Goodreads:4/5- Novel/ Historical Fiction

    خلاصه 

    در تابستان سال 1940 ، ویویان موریس 19 ساله تنها با یک چرخ خیاطی و روحیه ای ماجراجو به نیویورک می اید.

    با اینکه او استعداد زیادی دارد و بسیار باهوش هست باز هم نمی تواند که در Vaaser شروع به بادگیری کند. به جای آن در Lily Playhouse یک دوزنده می شود. در ان تئاتر ویوین میتواند استعداد واقعی اش را با تغییر دادن لباس های زشت به لباس های بسیار زیبا نشان دهد و 

    City Of Girls

     

    Enjoy the book and share with ur friends

  • ۱ پسندیدم
  • نظرات [ ۰ ]
    • کریستینا رزالس
    • چهارشنبه ۱۹ شهریور ۹۹

    Heart Bones

    دانلود کتاب تک جلدی Heart Bones

    Goodreads:4.51/5- Contemporary/YA Romance

    خلاصه

    زندگی و یک نام خانوادگی مسخره تنها چیزهایی هستند که پدر و مادر بیاه گریم به او دادند. گریم بعد از تلاش بسیار توانسته تا زندگی خوبی را برای خود بسازد و این موفقیت فقط متعلق به اوست. 

    تنها دو ماه مانده تا بیاه به زندگی ایده آلش برسد و از زندگی تلخش راحت شود ولی مرگ یک نفر تمام برنامه هایش را به هم می ریزد. او مجبور می شود این دو ماه را پیش پدرش که اصلا نمی شناسد بگذراند. 

    برنامه بیاه این است که این دو ماه رابدون ایجاد هیچ مشکلی و بی سر و صدا بگذراند. ولی همسایه جدید او به نام سامسون باعث ایجاد مشکلاتی می شود که جلوی آن را می گیرد. 

    این کتاب با اینکه هنوز یک ماه از انتشارش نگذشت بیش از 12 هزار رویو تو گودریدز داره و امتیازای واقعا بالایی گرفته. نویسنده هم خیلی معروفه برا همون به عنوان Book of the month میزارمشlaugh

    Heart Bones

     

    Do Enjoy the book. Check out my book review and tell me what you think of this book. 

  • ۱ پسندیدم
  • نظرات [ ۰ ]
    • کریستینا رزالس
    • چهارشنبه ۱۹ شهریور ۹۹

    Throne of Glass Book Discussion

    اینم از Book discussion مربوط به سریر شیشه ای

    مشخصه قراره طولانی باشه برا همون تو ادامه مطلب میزارم. 

    همچنین خلاصه شو وقتی که خود سری رو گذاشتم قرار دادم برا همین کل این بخش قراره پر از اسپویل باشه. این دیسکاشن مربوط به سه جلد اول سری قراره باشه و جلد های 4 تا هفت رو بعدا میزارم خیلی طولانی میشه خستم من.

     

     

     

  • ۱ پسندیدم
  • نظرات [ ۰ ]
    • کریستینا رزالس
    • سه شنبه ۱۸ شهریور ۹۹

    The Dark Artifices

    دانلود سری The Dark Artifices

    Goodreads:4.4/5- Fantasy Fiction/ Paranormal Fiction

    خلاصه

    در کتاب Lady Midnight با داستانی فانتزی روبرو هستیم. در سرزمینی کنار دریا، در دنیایی مخفی که مبارزان نیمه‌فرشته قسم خورده‌اند تا ابد با شر بجنگند، پاراباتای (parabatai) یک سوگند  مقدس است. پاراباتای همراه همیشگی تو در جنگ و صمیمی‌ترین دوست توست. پاراباتای‌ها همه چیز یکدیگرند، اما هرگز نباید عاشق هم شوند.

    کتاب «بانوی نیمه‌شب» داستان شکارچیان سایه ساکن در لس‌آنجلس را دنبال می‌کند و وقایع این کتاب 5 سال بعد از اتفاقات کتاب City of Heavenly Fire رخ می‌دهد. پنج سال پیش بود که مجمع شکارچیان سایه در معرض نابودی قرار داشت. ولی حالا «اِما کارسترز» (Emma Carstairs) دیگر کودکی بی‌دفاع و عزادار نیست و تبدیل به زن جوان و قدرتمندی شده که با تمام وجودش به دنبال قاتل پدر و مادرش می‌گردد و قصد انتقام دارد. «اِما» که همراه با پاراباتای خود، «جولیان بلک‌تورن» (Julian Blackthorn) نقشه‌ای شیطانی را کشف کرده و برای بررسی آن در سراسر لس‌آنجلس پرسه می‌زند، باید به عقل و قلبش اعتماد کند. ولی، قلبش مدام او را به مسیرهای خطرناکی می‌کشاند.

    برای اینکه همه چیز حتی پیچیده‌تر از قبل شود، «مارک» (Mark)، برادر «جولیان»، که 5 سال پیش توسط پری‌ها گروگان گرفته شده بود، حالا به عنوان بخشی از معامله پری‌ها به کانون شکارچیان برگشته است. پری‌ها ملتمسانه می‌خواهند بدانند چه کسی مشغول قتل فرزندان آنهاست و برای این کار نیاز به کمک شکارچیان سایه دارند. اما مشکل اینجاست که آیا می‌شود به پری‌ها اطمینان کرد؟

    کتاب اول و دوم این سری جزو بهترین کتاب هایی هستند که کاساندرا کلر تا به حال نوشته ولی تو کتاب سوم یخورده ناامیدم کرد. واقعا بعد کتاب اول و دوم انتظار یه چیز خیلی عالی و بی نظیر رو داشتم همون طور که تو The Infernal devices کتاب سوم از همه کتاب های سری و از همه کتاب هاش به طور کلی بهتر در اومد ولی به نظرم اون طور نشد. بازم پایان خوبی داشت و می تونید ازش واقعا لذت ببرید. احتمالا برا این سری هم Book discussion بزارم.

    Lady Midnight

    Lord of Shadows

    Queen of Air and Darkness

    Enjoy the books. 

    دیروز به خاطر هلاقم به کتاب ها توسط هفت تا سگ با دوستم خورده می شدم.

    به کتاب خانه مرکزی دانشگاهتون اگه خیلی ناکجا اباد باشه نریدangry

  • ۱ پسندیدم
  • نظرات [ ۰ ]
    • کریستینا رزالس
    • يكشنبه ۱۶ شهریور ۹۹
    the powers behind words "
    " lies with the person

    درخواست هایتان را می توانید کامنت گذاشته و یا به Anisabellanita@gmail.com بفرستید