!Hello people

این وبلاگ برای bookish people هست. انواع اهنگ ، کتاب ، عکس و میم های مربوط به هر فندوم و حتی ترجمه کتاب های پرفروش به صورت رایگان قرار داده خواهد شد. هنگام کپی از لینک های خودم  لطفا فقط استفاده کنید.  

ادمین اصلی Cristina Rosales

این وب چنتا قسمت داره.

1-سعی می کنم از همه ژانر ها کتاب قرار بدم که تو موضوعات میتونید از قسمت کتاب ببینید. ( فقط تعداد محدودی نویسنده می تونستم تو موضوعات قرار بدم و تعداد کتاب هایی که گذاشتم و همچنین نویسنده ها خیلی بیشتر از تعداد موضوعاتن. وسعی می کنم وقتی یه کتاب معروفی در اومد همون روز تو وب بزارم.)

2- بخش book playlist که تو قسمت اهنگ می تونید ببینید. این بخش اهنگایی رو داره که وقت کتاب خوندن دوست دارم بهش گوش بدم. حدودا فعلا 500 تا اهنگه که یواش یواش دارم قرار میدم. اگه یه اهنگی رو شما دوست دارید موقع کتاب خوندن گوش بدید تو نظرات اونجا معرفی کنید تا تو پست بوک پلی لیست بعدی اونم بزارم. 

3- بدی بوک ورمی اینه که فقط در حال یک جا نشستن و کتاب خوندنیم. برا همون یه بخش گذاشتم که با اهنگای روز ورزش میکنن که تو بخش workout می تونید نگاه کنید. قراره اون بخشم گسترش زیادی داشته باشه که از چنل های یوتیوبی مثل madfit و emi wong برشون میدارم.

4- قراره انواع میم ها برای سری ها و اخبار فیلم و سریال های کتاب های مورد علاقمونو بزارم. همچنین می تونید اینجا کتاب ها و سریال های مورد علاقتونو رکامند کنید ت ایه بخش مخصوص هم واسه اون بزارم تا بقیه هم بتونن استفاده کنن.

 

Hope you Enjoy The Blog