MeLoDiC

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

the hunger games

دانلود سری the hunger games

خلاصه 

سوزان مری کالینز (به انگلیسی: Suzanne Marie Collins) نویسنده تلویزیونی و رمان نویس آمریکایی است که بیشتر به خاطر سری سه‌گانه عطش مبارزه مشهور است. عطش مبارزه نام کتابی علمی‌ – تخیلی نوشته‌ی سوزان کالینز است که در ۲۰۰۸ برای خوانندگان نوجوان چاپ شد. «عطش مبارزه»، اولین کتاب از سه‌گانه عطش مبارزه به شمار می‌رود.این داستان به ماجرای دختری شانزده ساله به نام کتنیس اِوِردین می‌پردازد. وی در دنیایی پسارستاخیزی زندگی می‌کند که در آن حکومتی مقتدر به نام کاپیتول (Capitol) پس از چندین فاجعه برخاسته‌است. در این کتاب “مسابقات عطش مبارزه” به رقابت‌هایی بین ۲۴ نفر (۱۲ پسر و ۱۲ دختر ۱۲ تا ۱۸ ساله) گفته می‌شود که هر سال به صورت یک رویداد زنده تلویزیونی در تمام مناطق دوازده گانه کشور پانم پخش می‌شود. در این مسابقات حکومت پلید و دیکتاتور کاپیتول هر ساله یک پسر و یک دختر را از هر یک از دوازده ناحیه زیر سلطه‌ی خود با قرعه برمی‌گزیند و پس از آنکه این ۲۴ نفر در صحنه‌ی نبرد با یکدیگر روبرو شدند، در آخر تنها فردی که زنده بماند، برنده مسابقه اعلام می‌شود

کتاب جدید این سری در اومده که ماجرای president snow هست. با اینکه بیشتر افراد ماجرای هیمیچ رو میخواستن....

The hunger games

Cathcing Fire

Mockingjay 

The ballad of songbirds and snakes

 

Enjoy the books!!! و اگه درخواستی داشتید بگید.

 

  • ۰ پسندیدم
  • نظرات [ ۰ ]
    • کریستینا رزالس
    • سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۹۹

    the cursebreaker series

    دانلود سری the cursebreaker series

    خلاصه 

    شاهزاده رن، وارث Emberfall توسط جادوگری نفرین شده تا پاییز 18 سالگی اش را دوباره و دوباره تکرار کند. او می داند که اگر دختری عاشقش شود، نفرین باطل می شود ولی آن امید زمانی که در انتهای هر پاییز تبدیل به هیولایی می شود که تمام افراد خانواده اش را کشت و قلعه اش را نابود کرد، از بین رفت.

    هیچ چیز هیچ گاه برای امبر اسان نبوده. با پدر گم شده اش، مادر در حال مرگش و برادرش که در سعی محافظت از خانواده اش که همیشه او را دست کم می گیرد، او یاد گرفته که زنده بماند. و وقتی که او سعی می کند که فردی را در خیابان های واشینگتن نجات دهد، به دنیای نفرین شده رن کشیده می شود. 

    نفرین را بشکن و سرزمین را نجات بده. 

    یک شاهزاده؟ یک هیولا؟ یک نفرین؟ هارپر نمی داند که کجاست یا اینکه چه چیزی را باور کند ولی با گذر زمان و اشنایی بیشتر با رن؛ او می فهمد که چه چیزی در خطر است. 

    تو گودریدز دیدم که ریتینگش واقعا بالاست و نظرمو جلب کرد. بعد دیدم چه قدر کاورش قشنگه بعد گفتم باید اینو بخونم. 

    A curse so dark and lonely 

    A heart so fierce and broken

     

    اگه درخواستی داشتید تو کامنتا بگین. برا تولدم رفتم از جنگل کتاب خریدم. چه چیزای خفنی چاپ کرده. حیف که بیشترشو خوندم یا قیمتاشون خیلی زیاده...

     

  • ۰ پسندیدم
  • نظرات [ ۰ ]
    • کریستینا رزالس
    • دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۹۹

    The aurora cycle

    دانلود سری The Aurora Cycle

    خلاصه

    در سال 2380 فارق التحصیل های اکادمی Aurora اولین ماموریت هایشان را دریافت می کنند. شاگرد اول تایلر جونز اماده است تا گروه رویایی اش را استخدام کنید ولی به دلیل حرکت احمقانه قهرمانانه اش، باعث می شود که او با افرادی هم گروه شود که هیچ کس آن ها را نمی خواهد.

    و این تنها مشکل او نیست. 

    اورورا اوملی بزرگترین مشکل او، دختری است که او نجات داده. او به مدت دو قرن خواب بوده و گیر افتاده بوده و حال سردرگم و جدا از زمان خود است. و او می تواند جرقه جنگی باشد که برای هزار سال در حال شکل گیری بوده و گروه خنده دار تایلر می تواند تنها چاره ی انها برای نجات جهان باشد.

     

    تاجایی که میدونم یه چیزی بین شش کلاغ و دایورجنت باید باشه. ریتینگ هردو کتاب خیلی بالاست و دو نویسنده ای که نوشتن کتاب های معروف دیگه ای رو مثل سری Illuminea نوشتن.

    Aurora Rising

    Aurora Burning

    Enjpy the serie!!!

  • ۰ پسندیدم
  • نظرات [ ۰ ]
    • کریستینا رزالس
    • جمعه ۲۶ ارديبهشت ۹۹

    the chilling adventures of sabrina

    دانلود سری the chilling adventures of sabrina

    خلاصه

    تابستان قبل از تولد شانزده سالگی اوست، و سابرینا اسپلمن میداند که دنیای او ذر حال تغییر است. او همیشه هنر جادو را با خاله هایش ، هیلدا و زلدا تمرین کرده. ولی همچنین مثل یک فرد معمولی نیز زندگی کرده، به دبیرستان رفته، با دوستان صمیمی اش وقت می گذراند.

    حال که زمانش تمام شده و باید زندگی قبلش را پشت سر بگذارد،  میبیند که رها کردن دوستانش و زندگی قدیمی اش کار چندان راحتی نیست. 

    سابرینا همیشه توسط قدرت های جادویی جذب شده بود ولی الان نمیتواند مطمئن باشد که جادویش او را به راه بدی نی کشاند یا نه.

    این هم کامیکاش هم کارتونش خیلی نوستالژی بود الانم که یه سریال سه فصلی در اوردن. تا جایی که میدونم فقط سه جلد قراره باشه ولی جلد دیگه ای باشه می فرستم.

    season of witch

    Daughter of Chaos

    Path of night

    Enjoy the books!

  • ۰ پسندیدم
  • نظرات [ ۰ ]
    • کریستینا رزالس
    • جمعه ۲۶ ارديبهشت ۹۹

    the betrothed

    دانلود سری the betrothed

    خلاصه کتاب: وقتی شاه جیمسن عشقش را به بانو خولیس برایت اعلام میکند هولیس شکه و خوشحال می شود. هرچه باشد او در قلعه کرسکن بزرگ شده و مانند بقیه بانوان قلعه همیشه دنبال جلب توجه شاه بوده. ولی هالیس به زودی متوجه می شود که عاشق یک شاه، و ملکه شدن پایان خوشی که او بای خود در نظر داشت نیست. و وقتی او با یک شخص غیر اشرافی با توانایی دیدن خواسته قلب او اشنا می شود می فهمد که اینده که واقعا می خواهد اینده ایست که هیچ وقت تصورش را نمی کرد.

    این کتاب، متعلق به نویسنده سری the selection یا انتخابه که اینم احتمالا سه گانه بشه. کتاب اول هفته قبل دراومد. کتاب های بعدی هم بعد انتشار قرار داده میشن.

    laughزندمم. ببخشید اینجا زیاد فعالیت نمی کنم سرم با دانشگاه شلوغه ولی سعیمو می کنم که بیشتر اینجا فعالیت کنم. من تو کانال @fantasylibrary توی تلگرام فعالیت هفتگی دارم ولی اینجا فقط برای خودمه و بیشتر اینجا کتاب می زارم. اگه بخواید اونجا هم سر بزنید.

     

    the betrothed

     

     enjoy the book!

     

  • ۰ پسندیدم
  • نظرات [ ۰ ]
    • کریستینا رزالس
    • جمعه ۲۶ ارديبهشت ۹۹
    the powers behind words "
    " lies with the person

    درخواست هایتان را می توانید کامنت گذاشته و یا به Anisabellanita@gmail.com بفرستید