دانلود سری the betrothed

خلاصه کتاب: وقتی شاه جیمسن عشقش را به بانو خولیس برایت اعلام میکند هولیس شکه و خوشحال می شود. هرچه باشد او در قلعه کرسکن بزرگ شده و مانند بقیه بانوان قلعه همیشه دنبال جلب توجه شاه بوده. ولی هالیس به زودی متوجه می شود که عاشق یک شاه، و ملکه شدن پایان خوشی که او بای خود در نظر داشت نیست. و وقتی او با یک شخص غیر اشرافی با توانایی دیدن خواسته قلب او اشنا می شود می فهمد که اینده که واقعا می خواهد اینده ایست که هیچ وقت تصورش را نمی کرد.

این کتاب، متعلق به نویسنده سری the selection یا انتخابه که اینم احتمالا سه گانه بشه. کتاب اول هفته قبل دراومد. کتاب های بعدی هم بعد انتشار قرار داده میشن.

laughزندمم. ببخشید اینجا زیاد فعالیت نمی کنم سرم با دانشگاه شلوغه ولی سعیمو می کنم که بیشتر اینجا فعالیت کنم. من تو کانال @fantasylibrary توی تلگرام فعالیت هفتگی دارم ولی اینجا فقط برای خودمه و بیشتر اینجا کتاب می زارم. اگه بخواید اونجا هم سر بزنید.

 

the betrothed

 

 enjoy the book!