MeLoDiC

۱۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

the Juliette Chronicles

دانلود سری the juliette chronicles

این سری نویسنده ایرانی Bestseller new york times طاهره مافی است.

کتاب ششم و اخر این سری تازه در تومده که براتون قرار میدیم.

خلاصه

اتفاقاتی برای افرادی که به جولیت دست میزنند می افتد. اتفاقات عجیب. اتفاقات بد. اتفاقات مرده.

هیچ کس نمیداند چرا لمس او مرگ اور است. فقط اینکه موسسه برای او برنامه هایی دارد. و اینکه از او میخواهند به عنوان یک اسلحه استفاده کنند.

ولی جولیت برنامه های خود را دارد. بعد از یک عمر زندانی بودن و تنهایی، او دارد قدرت خود را کشف میکند - و شاید حتی امید اینده با پسری که فکر میکرد برای همیشه او را از دست داده را به دست میاورد.

shatter me

destroy me

unravel me

fracture me

ignite me 

restore me

shadow me

defy me

reveal me

imagine me

 

enjoy

  • ۰ پسندیدم
  • نظرات [ ۰ ]
    • کریستینا رزالس
    • چهارشنبه ۲۰ فروردين ۹۹

    Girls of paper and fire

    دانلود سری Girls of paper and fire

    خلاصه

    هر سال ده دختر زیبا انتخاب می شوند به عنوان دختران کاغذی که باید به پادشاه خدمت کنند. هیچ کاری بیشتر از ان برایشان باعث افتخار و شرم نمیشود. امسال نه دختر انتخاب شده... و به جای کاغذ این دختر از اتش ساخته شده است. 

    در طول هفته های تمرین در قلعه وافر ولی غم افزا،لی و هشت دختر دیگر مهارت ها و جذبه هایی یاد میگیرند که برای مصاحبت با یک پادشاه مناسب باشد. در انجا او عاشق میشود. در انجا عشق ممنوع او با اتفاقات خطرناکی همراه میشود که روش های زندگی تمام دنیای او را به خطر میاندازد. لی که هنوز دحتری روستایی با چشمان بزرگ است باید تصمیم بگیرد که چقدر حاضرست برای عدالت و انتقام ریسک کند.

    Girls of paper and fire

    Girls of shadow and storm

     

    Enjoy the books!

  • ۰ پسندیدم
  • نظرات [ ۰ ]
    • کریستینا رزالس
    • چهارشنبه ۲۰ فروردين ۹۹

    Shadow of the fox

    دانلود سه گانه Shadow of the fox

    خلاصه

    هر هزار سال یکبار، کسی که دفترچه هزار تقاضا را نگه دارد، قدرت این را پیدا میکند که اژدهای دریایی را صدا کند و یک ارزو بکند. هزار سال تمام میشود و جست و جو برای سه تکه دفترچه شروع شده است.

     وقتی که شیاطین خانواده یومکو نیمه کیتسونه را میکشند، او مجبور میشود که با قسکتی از دفترچه از خانه فرار کند. سرنوشت او را به مسیر سامورایی مرموز، کیج تاتسومی میفرستد که تنها امید او برای زنده ماندن است. ولی کیج نیز یک ماموریت دارد: سه تکه دفترچه را پیدا کند. یک اتحاد شکننده ایجاد میشود و یومکو میداند که راز هایش میتواند دنیایش را نجات دهد. 

    من به خاطر اینکه از بقیه کتاب های نویسنده خوشم میومد اینو خوندم ولی عاشقش شدم. کتاب فضای اسیایی داره و با اینکه طنزه ولی به نسبت دارک هم هست. شخصیت اصلی واقعا مشکلات روحی روانی سختی داره که از شمشیرش میاد. کتاب اخر این سری دیروز در اومد گفتم بزارم. 

    Shadow of the fox

    Soul of the sword

    Night of the dragon

     

    Enjoy the books!

     

  • ۰ پسندیدم
  • نظرات [ ۰ ]
    • کریستینا رزالس
    • چهارشنبه ۱۳ فروردين ۹۹

    Arc of a scythe series

    دانلود سه گانه Arc of a scythe

    خلاصه

    دنیایی بدون گرسنگی، بدون جنگ و بدون هیچ بدبختی. بشر همه ان مشکلات و حتی مرگ را شکست داده. حال اسکایث ها تنها افرادی هستند که میتوانند جان مردم را بگیرند - انها مجبورند تا تعداد جمعیت را کنترل کنند.

    سیترا و روان انتخاب شدند تا کاراموز یک اسکایث شوند- کاری که هیچ کدام نمیخواهند. انها باید هنر گرفتن زندگی را بیاموزند، و تگر موفق نشوند زندگی خودشان گرفته می شود.

    این سری ریتینگ خیلییییی بالایی به دست اورده. با اینکه نخوندم ولی خیلی تعریفشو شنیدم. 

    The scythe

    Thunderhead

    The toll

    از سری و کتاب ها لذت ببرید.

  • ۰ پسندیدم
  • نظرات [ ۰ ]
    • کریستینا رزالس
    • سه شنبه ۱۲ فروردين ۹۹

    Don't Read the comments

    دانلود رمان Don't Read the Comments

    خلاصه

    دیویا شارما یک ملکه است- یا بهتر است بگیم که حین بازی کردن Reclaim the sun ، معروف ترین بازی سال یک ملکه است. دیویا شخصیتش را از مرحله های مختلف بازی می گذراند در حالی که در دنیای واقعی تمام تلاشش را می کند تا با کار کردن به مادر تنهایش در پرداخت خرجشان کمک کند.

    اارون جریکو یک گیمر حرفه ای است. و برخلاف مادرش هیچ علاقه ای به دکتر شدن ندارد. او در وقت های بیکاری اش، گیم های ابتدایی طراحی می کند و به دیگران بفروشد. تنها راه فرار او از زندگی واقعی Reclaim the sun هست که با وجود میلیون ها دنیایی که میتواند انها را کشف کند، اارون خود را در دنیایی از بازی می بیند که با گیمر معروف، دیویا یک جا گیر افتاده اند...

    در خانه دیویا و اارون به تنهایی با مشکلاتشان دست  وپنجه نرم میکند ولی در دنیای بازی اندو میتوانند با هم دنیاهای جدیدی کشف کنند...

    این رمان تک جلدی تو گودریدز منتشر شده و به عنوان یکی از کتاب های معروف Young Adult fiction قرار گرفته که تعریفشو از خیلی از بوک تیوبر ها شنیدم. برای کسایی که یک رمان تک جلدی میخوان که فانتزی نباشه و قشنگ باشه این تصمیم خوبیه.

    Don't Read The Comment

    از کتاب لذت ببرید. تو خونه بمونید و اگر درخواستی یا نظری در مورد کتاب ها داشتید تو کامنتا بزارید. همچنین برای مشاهده همه کتاب ها باید به قسمت کتاب ها برید.

  • ۰ پسندیدم
  • نظرات [ ۰ ]
    • کریستینا رزالس
    • يكشنبه ۱۰ فروردين ۹۹

    The Earthsea Cycle

    دانلود سری the Earthsea cycle

    خلاصه

    گد بزرگترین جادوگر تاریخ زمین دریا بود ولی در جوانی او یک شاهین کوچک بود. به خاطر عطش او برای قدرت و دانش او اسراری را فاش کرد که باعث شد تاریکی بزرگی بر دنیایشان سایه بیندازد. این داستان امتحان های اوست، اینکه چگونه جادوی قدیمی را فرا گرفت، اژدهایی را رام کرد و از مرز مرگ گذشت تا ثبات را باز گرداند. 

    این سری یکی دیگر از شاهکار های فانتزی هست که علاقه مندان خیلی زیادی داره و امتیاز هاشم خیلی بالاست. متاسفانه وقت نکردم که بخونم ولی چون من عاشق کتاب های کریستوفر پاولینی شدم(اون سری وراثت، اراگون و سفیرا) مطمئنم که اینم قراره خیلی خوب بشه. این سری شش کتاب هست که دو تا سه گانه رو تشکیل می ده. 

    A Wizard of EarthSea

    The Tombs of Atuan

    The Farthest shore

    Tehanu

    Tales From Earthsea

    The Other Wind

    از کتاب ها لذت ببرید. تو خونه بمونید و درخواستی داشتید تو کامنتا بگید. 

    شاید یه روزی این بیماری لعنتی تموم بشه و بتونیم دوباره برگردیم به حالت معمولیمونfrown

  • ۰ پسندیدم
  • نظرات [ ۲ ]
    • کریستینا رزالس
    • يكشنبه ۱۰ فروردين ۹۹

    A discovery of witches

    دانلود سری A discovery of witches

    خلاضه

    در این داستان، دایانا بیشاپ، یک محقق جوان و از نوادگان جادوگر ها، یک کتاب کهن گم شده و جادویی به نام اشمول 782 را در کتاب خانه اکسفورد پیدا میکند. دوباره پیدا شدن این کتاب، تمام موجودات دنیای زیرین (شیاطین، جادوگران و خون اشام ها) را فرا می خواند. از جمله یک خون اشام پیر به نام متیو دی کلیرمونت 

    من تو دو روز سریال اینو تموم کردم و اون همه جالب بود و وقایع سریال متفاوت و جذاب بودن برام که گفتم حتما باید کتابشو بخونم. بعد از اینکه ویچر و ریون سایکلو و always and forever lara jean رو تموم کردم چون شخصیت هاش واقعا جالب بود و هر شخصیت یه داستان داشت. و کاملا مشخص هست از اون سریال هایی نیست که کتابش بد باشه چون دیدم که همه ریتینگ کتاب هاش از 4 بع بالا هستن و سریال خیلی شبیه کتاب هست. قراره سریال سه قصل از روی سه جلد کتاب باشه که امروز سه جلدو قرار میدم. 

    The All Souls TRilogy هر سه کتاب با هم 

    لینک اصلاح شد 

    Enjoy the Book!

    خونه بمونید و کتاب بخونید. 

  • ۰ پسندیدم
  • نظرات [ ۱ ]
    • کریستینا رزالس
    • پنجشنبه ۷ فروردين ۹۹

    The Illuminae Files

    دانلود سری the Illuminae files

    این سری توسط دو تا از شاخ ترین نویسنده ها Amy kaufman و  Jay Kristuff نوشته شده همچنین این سری امتیازش 4.4/5 تو گودریدز بود.

    خلاصه

    اول زنده بمان سپس واقعیت را بگو.

     صبح، کیدی فکر می کرد که جدا شدن از ازرا سخت ترین بود که او انجام داده است. بعد از ظهر به سیاره او تهاجم کردند. 

    سال 2575 است و دو شرکت خیلی بزرگ در حال جنگ بر روی یک سیاره ای هستند که در گوشه ای از جهان قرار دارد. حال که بر سرشان اتش می بارد کیدی و ازرا- که با هم دو کلمه هم حرف نمیزنند- مجبور می شوند که دنیای خودشان را ترک کنند. 

    ولی مشکلات انها تازه شروع شده. یک طاعونی بین مردم گسترش یافته و به سرعت جهش می یابد و خطرناک تر می شود. افرادی که با انها فرار کردند ممکن است که دشمنان انها باشند و هیچ یک از سرپرستان انها هیچ اطلاعاتی به انها نمیدهد. وقتی که کیدی سرور اطلاعاتی را هک میکند تا واقعیت هارا بفهمد، میبیند تنها کسی که میتواند به او کمک کند ازراست.

    تعریف این سری رو از هر یوتیوبری که در مورد کتاب ها مطلب می زاره شنیدم. خیلی زود توسته تبدیل به یک سری پرفروش جهانی بشه. واقعا تنها سری که تونسته بود این همه سریع این همه نظر خوب جلب کنه و هیچ چیز بدی در موردش نوشته شده نباشه یکی این بود یکی هم the lunar chronichles. 

    و سری کامل در اومده.

     Illuminae 

    Gemini

    Obsidio

     

    از کتاب لذت ببرید. میتونید سری رو که میخواید و تو سایت نیست و همچنین سری که الان میخونید یا نظرتون در مورد این سری رو کامنت بزارید. 

    Stay at home and READ

  • ۰ پسندیدم
  • نظرات [ ۰ ]
    • کریستینا رزالس
    • دوشنبه ۴ فروردين ۹۹

    Alex Stern series

    دانلود سری Alex Stern جدید ترین سری Leigh Bardugo که اگه اشتباه نکنم همین این ماه در اومده.

    خلاصه

    الکس استرن، یکی از عجیب ترین دانشجوی دانشگاه Yale است. در لوس انجلس به کمک یک مادر هیپی بزرگ شده، از دبیرستان اخراج شده و وارد دنیایی از مواد و شغل های بی فایده و .. شده. 

    حتی تا 20 سالگیش او تنها فردی است که از قتل زنجیره ای که هنوز کامل مشخص نشده، توانسته زنده بماند. بعضی می توانند بگویند که او زندگی اش را دور انداخته ولی در تخت بیمارستان، الکس یک پیشنهادی دریافت می کند: با بورسیه وارد یکی از معروف ترین دانشگاه های جهان شود. 

    دلیل این واقعه چیست و چرا او؟

    این کتاب جایزه جالب ترین کتاب YA این ماه رو برد. با اینکه از کویین باردگو انتظار دیگه ای نداشتم ولی گویا این کتاب از بقیه کتاب هاش خیلی دارک تر  و جالب تره و واقعا منو به خودش جذب کرد. فقط کتاب اول این سری دراومده بقیش اومدنی میزارم. 

    The Ninth House

     

    Enjoy The book!

    اگه کتاب دیگه ای خواستید میتونید کامنت بزارید و همچنین اگه اینو خوندید نظرتونو درمورد کتاب بگید. 

  • ۰ پسندیدم
  • نظرات [ ۰ ]
    • کریستینا رزالس
    • شنبه ۲ فروردين ۹۹

    book playlist

    bookish playlist
    دومین پلی لیست من وقت خوندن کتاب. در واقع فقط یدونه پلی لیست دارم ولی اهنگای اونو جدا جدا می زارمlaugh

    سال نوتون مبارک. ایشاللا امسال سال بهتری برای هممون باشه. اینا یکی از فیو هامن.

     

    War of hearts (Ruelle

    You Me (Ellie Goulding

    Fire on Fire (Sam Smith

    11 Minutes (Halsey

    Playing With Fire (BlackPink

     

    امسال نوروز رو همگی خواب بودیم. نه بغلی نه شمارش معکوس سال جدید نه چیز دیگه ایcool

    just me and my chocolate cheeky

     

    از اهنگا لذت ببرید.

  • ۰ پسندیدم
  • نظرات [ ۰ ]
    • کریستینا رزالس
    • جمعه ۱ فروردين ۹۹
    the powers behind words "
    " lies with the person

    درخواست هایتان را می توانید کامنت گذاشته و یا به Anisabellanita@gmail.com بفرستید