دانلود رمان Don't Read the Comments

خلاصه

دیویا شارما یک ملکه است- یا بهتر است بگیم که حین بازی کردن Reclaim the sun ، معروف ترین بازی سال یک ملکه است. دیویا شخصیتش را از مرحله های مختلف بازی می گذراند در حالی که در دنیای واقعی تمام تلاشش را می کند تا با کار کردن به مادر تنهایش در پرداخت خرجشان کمک کند.

اارون جریکو یک گیمر حرفه ای است. و برخلاف مادرش هیچ علاقه ای به دکتر شدن ندارد. او در وقت های بیکاری اش، گیم های ابتدایی طراحی می کند و به دیگران بفروشد. تنها راه فرار او از زندگی واقعی Reclaim the sun هست که با وجود میلیون ها دنیایی که میتواند انها را کشف کند، اارون خود را در دنیایی از بازی می بیند که با گیمر معروف، دیویا یک جا گیر افتاده اند...

در خانه دیویا و اارون به تنهایی با مشکلاتشان دست  وپنجه نرم میکند ولی در دنیای بازی اندو میتوانند با هم دنیاهای جدیدی کشف کنند...

این رمان تک جلدی تو گودریدز منتشر شده و به عنوان یکی از کتاب های معروف Young Adult fiction قرار گرفته که تعریفشو از خیلی از بوک تیوبر ها شنیدم. برای کسایی که یک رمان تک جلدی میخوان که فانتزی نباشه و قشنگ باشه این تصمیم خوبیه.

Don't Read The Comment

از کتاب لذت ببرید. تو خونه بمونید و اگر درخواستی یا نظری در مورد کتاب ها داشتید تو کامنتا بزارید. همچنین برای مشاهده همه کتاب ها باید به قسمت کتاب ها برید.