دانلود سری one of us is lying

خلاصه

این سری یکی از سری های بسیار معروف معمایی و جنایی و جوان و نوجوانان هست. داستان جایی شروع میشود که پنج شخصیت اصلی، برانوین سایمون نیت کوپر و ادی برای شکستن یکی از قوانین مدرسه بعد کلاس در مدرسه میمانند تا مجازات شوند. در حین بازداشت انها صدای تصادفی را از پارکینگ مدرسه میشنوند. و وقتی که دانش اموزان برای دیدن حادثه به پنجره میروند خانم اوری برای کمک از کلاس خارج میشود. سایمون که برنامه شایعات بی اساس برای مدرسه شان شروع کرده سخنرانی درباره شخصیت چهار دانش اموز دیگر را شروع میکند و سپس لیوان ابی برداشته و از ان اب میخورد و میمیرد.

 

ابتدا این قضیه یک حادثه تلقی میشود ولی سپس به وسیله پستی در تویتر که مینویسد چهار نفر چیز های زیادی برای مخفی کردن دارند پلیس به این چهار نفر مشکوک میشود.

 

چون هر چهار نفر سری داشتند که سایمون میدانست و انها نمیخواستند که کسی از ان سر باخبر شود.

 

واقعا نمیدونستم پایان این کتاب چظور قرار بشه و واقعا کتاب منو شگفت زده کرد. شخصیت های کتاب واقعا زنده و از روی یک فیلم کمدی قدیمی ساخته شدند که نویسنده فیلمو کاملا تغییر داد و به یه فیلم جنایی تبدیل کرد. 

 

من معمولا کتاب هایی که میزارمو خوندم و میتونم بگم پشیمون نمیشید. مخصوصا تو این وضعیت قرنطینه بهترین وقت برای کتاب خوانی هست. اگه کتاب دیگه ای خواستید برام تو نظرات میتونید بزارید.

 

 

دانلود کتاب اول One of us is lying

دانلود کتاب دوم  one of us is next

 

اگه کپی میکنید از لینک خودم استفاده کنید و از کتاب لذت ببرید