دانلود کتاب ghosts of the shadowmarket

 

همون طور که میدونید این یمی از اسپین اف های The mortal instruments و به ویژه the Infernal Devices و The dark Artifices هست.

با اینکه شخصیت اصلی این کتاب جم کارسترز هست(heartheartheartعر) ولی همه شخصیت های کتاب های بالا تقریبا هستند. تسا، ویل و بچه ها و نواده های اونا، جیس و ایزابل و الک و گنوس بین و کیت و تای و ... همشون هستند و این کتاب ماجرا های کوتاهی که جم به عنوان یه silent brother یا یک انسان معمولی زندگی کرده رو میگه.

 

ناموسا برای بخشایی که کیت هست دستمال بردارید برا خودتون. واقعا قراره بمیریدو اون بخش هایی که جم و ویل با همند هم همچنین.cryingcryingcrying

 

خلاصه

شدو مارکت مکانی برای مشاهده فیری ها، گرگینه ها، جادوگران و خوناشام هاست. انجا دون ورلدر ها ابزار جادویی را خرید و فروش میکنند، پیمان های تاریکی میبندد و راز خایی را زمزمه میکنند که نمیخواهند نفیلیم ها(همون شکارچیان سایه ولی کلمه ای هست که تو انجیل ازش استفاده شده) از ان باخبر شوند. ولی برای دو قرن، یک مسافر اشنا از شهر استخوان ها همیشه به انجا امده. به عنوان یک silent brother ،برادر زکریا قسم خورده تا از قوانین و داستان ها نفیلیم محافظت کند. ولی روزی روزگاری، او شکارچی سایه ای به نام جیمز کارسترز بود که عاشق جادوگری به نام تسا گری شده. او قرن ها دنبال نشانه هایی از عشق زندگی اش گشته است. 

 

جم را دنبال کنید و تاریک ترین اسرار شکارچیان سایه را بفهمید.

 

در شدو مارکت، یک وارث گمشده و یک روح عزیز پنهان است و وقتی که قلبتان را در شدو مارکت فروختید، هیچکس، حتی برادر زکریا هم نمیتواند شما را نشان دهد. 

 

 

 

Ghosts of the shadowmarket

 

Enjoy the book with tears and joy!