دانلود سری the grisha

این اولین سری لی باردگو هست که ماجراش قبل ماجرای شش کلاغ اتفاق میفته و شخصیت هایی مثل نیکولای شخصیت های اصلیشن.

خلاصه

آلینا استارکو یک یتیم سرباز است که میداند جانش ارزش چندانی ندارد و هر لحظه ممکن است در جنگ جانش را از دست بدهد. ولی وقتی به گروه او حمله می شود، الینا جادویی خوابیده را ازاد می کند که از ان خبری نداشت.

حال الینا به دنیایی از اصالت و دربار وارد می شود و با بقیه گریشا ها شروع به تمرین می کند و با دارکلینگ،رهبر لشکر گریشا اشنا می شود. او باور می کند که الینا قدرتی دارد که بتواند دنیای سایه را نابود کند و به جنگ پایان دهد، اگر و تنها اگر بتواند قدرتش را کنترل کند.

با افزایش خطری که کشورش را تهدید می کند، الینا راز هایی از گذشته اش را کشف می کند که می تواند همه افرادی که دوست دارد و حتی اینده کشورش را نابود کند. 

این نویسنده و سری کتاب هاش اون همه معروفن که نیاز به توضیحی ندارند ولی من همیشه شخصیت های بد لی باردگو رو از قهرمان هاش بیشتر دوست داشتم. (به استثنای نیکولای) و شخصیت بد این کتاب به لیست شخصیت های مورد علاقم میره. این کتاب هم شخصیت های خیلی قوی و هم دنیای خیلی جالبی داره و داستانش اون همه دیوونتون میکنه که تا نخوندید نمیتونید بزاریدش زمین.

 

'what is infinite? The universe and the greed of men.'

Shadow and Bone

Siege and Storm

Ruin and Rising

 

من معمولا این موقع نه پست میزارم نه بیدار میمونم چون خوابم زیادی ارزش داره ولی یه کتاب بیدارم نگه داشته و گفتم پست امروز بزارمlaugh

شاید دوتا پست بزارم امروز.

Enjoy The Book!