دانلود سری دوجلدی Everless

خلاصه

در سرزمین سمپرا، زمان واحد پول است- از خون استخراج می شود و به اهن تبدیل می شود و می توان از ان برای طولانی کردن عمر استفاده کرد. افراد سلطنتی مانند گرلینگ ها از رعیت سال های عمرشان را به عنوان مالیات می گیرند و قرن ها عمر می کنند. 

هیچ کس به اندازه جولیس امبر از گرلینگ ها متنفر نیست. ده سال پیش او و پدرش خدمتکاران گرلینگ ها در دربار بودند تا اینکه حادثه ای انها را مجبور می کند تا در تاریکی شب از انجا فرار کنند. وقتی جولیس می فهمد که پدرش در حال مرگ است، تصمیم می گیرد تا به اورلس برگردد و قبل مرگ پدرش زمان بیشتری برای او به دست بیاورد. 

ولی بازگشت او به اورلس خطرات زیادی برای او به وجود می اورد. او به سرهای خشنی پی می برد و می بیند که قلب او بین دو فردی که هیچ گاه فکر نمی کرد دوباره ببیند باقی مانده. تصمیم های او سرنوشت او و زمان را تغییر خواهد داد.

این کتاب بهم وایب فیلم in time رو می داد واسه همون شروع کردم که بخونمش ولی واقعا جالب از اب در اومد. خلاصش فقط ماجرای حدودا 50 صفحه اول رو نوشته و ماجرای اصلی خیلی پیچیده تره و قضیه به زندگی های قدیمی شخصیت اصلی و یک جادوگر جاودانه میرسه که واقعا خیلی جالبه. دو کتابه که چندان طولانی نیستن و فک کنم خوشتون بیاد.

Everless

Evermore

 

Enjoy the books!

چیزی خواستید تو کامنتا بزارید.