دانلود کتاب های John Green 

Looking for Alaska, Paper towns, The fault in our stars,...

 

 

در ادامه مطلب

looking for Alaska

اولین نوشیدنی، اولین شوخی، اولین دوست، اولین عشق

اخرین کلمات

مایلس هالتر عاشق سخنان اخر افراد معروف است و از زندگی اسانش در خانه خسته شده است. او به مدرسه شبانه روزی می رود تا چیزی را که شاعر بزرگ  François Rabelais "یک شاید بزرگ" می نامد را پیدا کند. در کالور کریک چیز های زیادی منتظر مایلز هستند، از جمله الاسکا یانگ که مایلز را در هزارتوی خودش حبس می کند و او را با شاید بزرگ اشنا می کند.

looking for Alaska

 

paper towns

وقتی مارگو راث، در نیمه سب کوئینتن را در حالی که مثل یک نینجا لباس پوشیده و نقشه انتقام را در سر دارد بیدار می کند، کوئینتن او را دنبال می کند. مارگو همیشه این گونه نقشه ها را به عمل می اورد، ولی معمولا تنها. 

بعد از یک عمر از دور عاشق مارگو بودن، اخر سر وقایع به کوئینتن کمک می کند، تا وقتی که خورشید طلوع می کند و مشخص می شود که مارگو فرار کرده است. مارگو حال تبدیل به یک راز شده ولی سرنخ هایی وجود دارد که انها برای کیو هستند. 

Paper Towns

 

an abundance of katherins

کاترین پنجم از پسر ها بدش می امد. 

کاترین X فقط میخواست که با او دوست باشد. 

کاترین نوزدهم قلبش را می شکند. 

وقتی مسئله قرار گاشتن است، تیپ کالین سینگلتون دخترانی با نام کاترین هستند. و وقتی موضوع دخترانی با نام کاترین می شود، کالین همیشه قلبش می شکند. 

به طور دقیق 19 بار.

 

An Abundance of katherins

 

The fault in our stars

با وجود معجزه دارویی که تومورش را کوچک کرده و برای او چند سال بیشتر خریده، هیزل هنوز در اخر راه است. 

ولی وقتی یک پلات تویست زیبا به نام اگاستاس واترز در گروه پشتیبانی از بچه های دارای کانسر حاضر می شود، داستان هیزل کاملا عوض می شود. 

 

The Fault in our stars

 

turtles all the way down 

آزا هولمز برنامه ای برای جست و جو راسل پیکت، مجرم بیلیونر نداشت ولی یک جایزه صد هزار دلاری و دوست صمیمی اش او را راضی می کند تا جست و جو را اغاز کند. 

آزا سعی میکند یک دوست خوب، یک دختر خوب، یک دانش اموز خوب و حتی یک کارآگاه خوب باشد در حالی که در خطوط افکارش حبس شده. 

Turtles all the way down

 

Will Greyson Will Greyson 

در یک شب سرد، در عجیب ترین مکان شیکاگو دو جوان- هر دو با نام ویل گریسون- با یکدیگر اشنا می شوند. بعد از اینکه دنیاهایشان به هم برخورد می کند و به هم می پیچد اندو مشاهده می کنند که زندگیشان به جهت های متفاوتی می رود

Will Greyson Will Greyson

 

 

جان گرین یکی از بهترین نویسنده های جهان هست. کتاب هاش با اینکه غمگین هستند ولی خود داستان ها به مقداری فان و طنز هستند که از هر لحظه کتاب لذت می برید.بیشتر کتاب های این نویسنده تبدیل به فیلم یا سریال شدند. و همچنین این نویسنده الهام بخش تعداد زیادی نویسنده و حتی اهنگ های زیادی بوده. hurricane Halsey از روی کتاب در جست و جوی الاسکا نوشته شده است. 

از کتابا لذت ببرید و درخواستی داشتید بگید.