دانلود سری the ascendance trilogy

خلاصه 

در یک کشور دوردست، جنگ داخلی در حال اغاز است. برای متحد کردن مردم، کانر، یک اشراف زاده، نقشه ای می ریزد تا پسر یتیمی را پیدا کند و او را به گونه ای تربیت کند تا به عنوان شاهزاده گم شده تحویل دربار دهد و او را بتواند کنترل کند. 

4 یتیم برای این نقش رقابت می کنند، از جمله پسر یاغی به نام سیج. سیج می داند که اهداف کانر تنها چیز هایی نیست که او می گوید ولی زندگی او بر لبه شمشیر معلق است. او باید به عنوان شاهزاده انتخاب شود و یا کشته شود ولی رقبای او نقشه های خود را دارند...

دانلود در ادامه مطلب

این سری در مورد یک دنیایی هست که جادویی توش وجود نداره ولی متفاوت از دنیای خودمون هست. وقتی شاه و ملکه و پسر بزرگتر به قتل می رسن، درباریان سعی می کنن صدای چیزی رو در نیارن تا بتونن اوضاع رو درست کنن. کانر 4 بچه شبیه شاهزاده ای که چندین سال قبل توی کشتی غرق شده بود(شاهزاده کوچکتر) میاره تا بگه که شاهزاده کوچکتر رو پیدا کردیم و فلان. نقشه کل درباری ها این هست. ولی یک اتفاقاتی میفته که واقعا انتظارشو نداشتم. و واقعا واقعا ماجرا جالبه و اینکه شخصیت اصلی به این اندازه باهوش و خنده دار باشه کتاب رو ده برابر جذاب تر می کنه برای ادم. 

The false prince

The runaway King

the shadow throne

 

Hang in there because the dawn right before the sun rises is the darkest.