دانلود سری Shades of Magic

خلاصه

کِل Kell از آخرین آنتارای ها Antari ، جادوگرانی با نیرویی نایاب و مخفی و که میتوانند بین لندن های موازی سفر کنند. بین لندن های سرخ، خاکستری، سفید و در زمانهای گذشته، سیاه.

کِل در لندنِ سرخ بزرگ شده و به عنوانِ سفیر، به امپراتوریِ این جهان خدمت میکند و بین لندن سفید که خشونت و ترس همیشه در آن حاکم است و لندن خاکستری که تحت حکومت جورج سوم است و هیچ جادویی در آن باقی نمانده، سفر میکند.

اما حقیقت این است که کِل در واقع به صورت غیررسمی، یک قاچاقچی است و برای افرادی که حاضرند بهایش را بپردازند، تکه ای از جهانی که آنان هرگز نخواهند دید را برایشان می آورد. این کار برای کِل فقط یک سرگرمی است اما عواقب خطرناکی درپی دارد و کِل شاهد آنهاست.

بعد از اینکه یکی از این مبادلات به بیراهه کشیده میشود، کِل به لندنِ خاکستری فرار میکند و با دِلایلا بارد Delilah Bard ، جیب بری با آرزوهای بزرگ  برخورد میکند. دلایلا اول از کِل دزدی میکند، بعد او را از شر دشمنی مرگبار نجات میدهد و درنهایت، مجبورش میکند که برای یک ماجراجوییِ بی مثال، او را با خودش به جهان دیگر ببرد.

حالا جادویی خطرناک درشرف ظهور است و خیانت در هر گوشه و کناری لبخند میزند. برای نجات تمام جهان ها، قهرمانان ما اول از همه باید زنده بمانند.

این سری و همچنین ذوگانه Vicious معروف ترین کتاب های این نویسنده هستند. از این سری همچنین یک سری گرافیک ناول به نام The steel prince هست که اونم پیدا کنم قرار میدم. 

A Darker Shade of Magic

A Gathering of Shadows

A Conjuring of Light

Enjoy the bookkksssss

درخواستی داشتید یا اگه نظری درمورد این کتاب داشتید تو کامنتا بزارید. 

اگه تو بیان ثبت نام نکردید به ایمیلم درخواستتون رو میتونید بفرستید.